Offline

Offline marketing je starší a brácha online marketingu. A platí, že na offline svět by se nemělo zapomínat a tak je nejlepší kombinace obou variant.

Offline marketing obecně lze hůře zacílit na menší přesně definovanou cílovous skupinu, ale zase dokáže mít velký záběr, takže když chcete ulovit spoustu ryb, tak se určitě vyplatí.

  1. TV, rádio
  2. Noviny, časopisy, letáky
  3. Billboardy, plakáty, nápisy
  4. Výstavy, konference a další prvky reklamy a komunikace

.... s tím vším žijeme více než 30 let a máme to v malíku. Dobře víme jaký namíchat poměr mezi tradičními offline nástroji a mezi onlinem podle toho čeho potřebujete dosáhnout.

Kromě správného výběru Vám samozřejmě připravíme veškerý obsah a vytvoříme vše potřebné, abyste mohli jen sledovat úspěšné výsledky své kampaně.