Dorland přichází s dvěma novými sekcemi

20 . Březen 2015

Komunikační agentura Dorland se rozrostla o dvě nové sekce, Business development a Co-branding. Oddělení mají zajistit rozvoj byznysu a projekty sdružující víc značek.

„Našim stávajícím i potenciálním klientům se snažíme nabízet stále nové služby. Obě nová oddělení odrážejí aktuální trendy marketingové komunikace a zejména potřeby klientů“, říká Lucie Češpivová, CEO agentury DORLAND.

Oddělení Business developmentu se zaměřuje na vyhledávání nových obchodních příležitostí, distribučních kanálů pro stávající i nové klienty, vymýšlení strategií pro vstup na nové trhy, rozvíjení B2B aktivit nebo celkové strategie start-up projektů.

Co-brandingové oddělení řeší projekty sdružující více značek či klientů, navrhuje nové unikátní projekty a vyhledává pro ně optimální partnery. Letos budou pod toto oddělení spadat např. projekty neziskové organizace ActiveKids, další ročník pop-up butiku Unique Unique nebo aktivity podobné těm, které proběhly v minulých letech (All Stars Sports Golf aj.).