Dorland slaví 25 let na trhu

27 . Říjen 2015

Agentura DORLAND právě vstoupila do 25. roku své existence. Od počátků v roce 1991 patřil DORLAND k největším reklamním agenturám. DORLAND stál rovněž u zrodu Asociace komunikačních agentur – AKA (dříve Asociace reklamních agentur).

DORLAND je jednou ze stěžejních fullservisových agentur v Česku. Na trh uvedl hned několik zásadních značek, jako je DOBRÁ VODA, MODAFEN nebo CARFIX.

„Stáli jsme i u zrodu důležitých projektů pro český komunikační trh, zejména Asociace komunikačních agentur (původně Asociace reklamních agentur – pozn.) a sekce Českých nezávislých agentur při AKA,“ říká Lucie Češpivová, která v současnosti právě tuto sekci při AKA vede.

Dlouholetou činnost agentury přiblížil Zdeněk Stejskal, spolumajitel a jednatel agentury DORLAND: „Realizovali jsme stovky komunikačních projektů se zapojením veškerých komunikačních nástrojů ATL i BTL, offline i online - ať už je dělíte a nazýváte jakkoli. Můžeme se pochlubit i mnoha věrnými klienty, kteří s námi spolupracují více než deset let.“

Také někteří zaměstnanci pamatují úplné agenturní začátky a dnes předávají své bohaté zkušenosti mladším členům týmu. „Z našich řad vzešla spousta kvalitních lidí, kteří dnes mají svůj vlastní byznys a rádi s námi i dále spolupracují. Milujeme srovnání zavedených věcí s novými technologiemi, a tak pořád něco inovujeme. Nejen sami sebe, ale především naši nabídku pro klienty,“ doplnila Markéta Vesecká, operation manager agentury DORLAND.

Za 25 fungování agentury se mnohé změnilo jak v přístupu k novým technologiím a marketingovým trendům, tak i k zaměstnancům. Co se ale nezměnilo, je maximální efektivita veškerých marketingových aktivit pro klienta, což se odráží také na dlouholeté vzájemné spolupráci s některými z nich. Nezbývá než popřát minimálně ještě jednou tolik let úspěšného fungování.