Jarní kampaň na podporu prodeje Povinného ručení

5 . Květen 2015

Jarní kampaň na podporu prodeje povinného ručení zahájí 1. května pojišťovna Generali. Motoristům nabídne k povinnému ručení kromě dalších výhod možnost vyhrát v soutěži o auto šéfa Audi A6. Stovka výherců získá povinné ručení na rok. Kampaň, kterou připravila agentura Dorland, bude doprovázet také roadshow se sedmi zastávkami v krajských městech.

„V květnu a červnu bude kampaň vidět na 231 billboardech, 22 velkoformátových plochách - bigboardech a double bigboardech, 66 citylightech a 13 LED obrazovkách,“ uvedl marketingový manažer pojišťovny Generali Zdeněk Mrkva. Billboardy budou umístěné po celé republice.

„Soutěže, která kampaň doprovází, se mohou účastnit klienti, kteří si uzavřou novou smlouvu na povinné ručení pro své vlastní vozidlo do hmotnosti 3,5 tuny,“doplňuje mluvčí Generali Jiří Cívka.

„Hlavní výhrou je černé Audi A6 našeho šéfa,“ upřesňuje Jiří Cívka. Přesná specifikace vozu včetně fotografií bude od 1. května k dispozici na microsite ke kampani na adresewww.vyhrajautosefa.cz. Součástí online kampaně pak bude na sociálních sítích hra o Audi na dálkové ovládání.

ROZHLASOVÝ SPOT NA MOTIVY PULP FICTION

„Připravili jsme třicetivteřinový spot na motivy kultovního filmu Pulp Fiction,“doplňuje ředitelka agentury Dorland Lucie Češpivová. „Spot namluvil Alexej Pyško, kterého můžete znát především jako dabéra Bruce Willise,“ dodává. Celkem 4153 spotů bude odvysíláno v celorepublikové rozhlasové síti na 43 rádiových stanicích.

Také prezentace na internetu bude opravdu výrazná. Nejviditelnější bude kampaň na stránkách Seznam.cz a dále na homepage Blesk.cz a Auto.cz. Díky partnerství na roadshow s FTV Prima se objeví i na webových stránkách této celorepublikové televize.

ROADSHOW V SEDMI MĚSTECH

„Regionální roadshow bude zaměřena na bezpečnost silničního provozu a prevenci dopravních nehod. Proto se jí zúčastní také BESIP,“ upřesňuje Jiří Cívka. Roadshow postupně navštíví v květnu a červnu sedm krajských měst.

PR podporu má na starosti agentura Spindoctors. „Kampaň podpoří advertorialy a redakční články v tematickém speciálu Blesku, v Aha, v časopisech Svět motorů a Sport magazín, v deníku Právo a také v regionálních Denících,“ říká její ředitel Pavel Lukeš. Během května připraví agentura také sérii tiskových zpráv pro novináře ze všech relevantních médií.

JAK SE ZAPOJIT DO SOUTĚŽE

Pro účast v soutěži je nezbytná registrace na webových stránkách www.vyhrajautosefa.cz nebo prostřednictvím SMS a odpověď na otázku: Kolik pojistných smluv povinného ručení Generali Pojišťovna a.s. uzavře v době od 1. 5. 2015 do 30. 6. 2015 v České republice? Na výhru v podobě povinného ručení nebo Audi A6 našeho šéfa se může těšit 101 nejpřesnějších odpovědí.

Více informací na www.vyhrajautosefa.cz.