Jarní kampaně agentury Dorland

13 . Květen 2015

V květnu odstartovalo hned několik kampaní, které pro své klienty připravila agentura DORLAND.

Dne 1. května byla zahájena kampaň pro pojišťovnu GENERALI na podporu prodeje povinného ručení, která poběží v květnu a červnu. Motoristé mohou k povinnému ručení získat i další bonusy – např. možnost vyhrát auto šéfa GENERALI – Audi A6 - či povinné ručení
na rok zdarma. Více informací o soutěži naleznete na www.vyhrajautosefa.cz. Kampaň zahrnuje také OOH (231 billboardů, 22 velkoformátových ploch -  bigboardů a double bigboardů, 66 citylightů i 13 LED obrazovek), roadshow po sedmi krajských městech ČR zaměřená na bezpečnost silničního provozu (ve spolupráci s BESIP) nebo rozhlasový spot
na motivy kultovního filmu Pulp Fiction s dvorním dabérem Bruce Willise Alexejem Pyškem. Chybět nebude ani prezentace kampaně na internetu, mj. na stránkách Seznam.cz, Blesk.cz či Auto.cz. Díky partnerství na roadshow s FTV Prima se objeví i na webových stránkách této televize.

Květen se ponese také ve znamení kampaně pro společnost Miele, která je zaměřena
na prezentaci produktových novinek, jako je parní trouba s mikrovlnou či pračka W1, s důrazem
na mimořádnou kvalitu spotřebičů. Nezapomíná se ani na vysavače, jichž Miele vyrobilo už více než 50 000 000 kusů. Součástí komunikačního mixu jsou tištěné i online tituly nebo vybrané outdoorové aktivity, např. CLV či LED obrazovka na pražské magistrále. Mediální kampaň je podpořena také PR komunikací.

Ve stejném měsíci začala agentura DORLAND pracovat také pro neziskovou organizaci Otevřená společnost, o.p.s., která svými aktivitami přispívá k rozvoji občanské společnosti a podporuje rovné příležitosti pro všechny občany bez rozdílu. Otevřená společnost, o.p.s., organizuje ve středu 20. května v kině Světozor projekci oceňovaného dokumentu Miss Representation, která bude spojena s aktuální diskusí na téma sexismu a genderu v řídicích pozicích. Panelové diskuze se zúčastní i Lucie Češpivová, CEO agentury DORLAND.

Agentura DORLAND rovněž uspěla v tendru pro společnost Auto Kelly a realizovala pro ni event na veletrhu Hobby v Českých Budějovicích, který proběhl od 13. do 17. května 2015. Na českobudějovickém výstavišti se Auto Kelly představilo ve speciálním prodejním
a informačním stanu o rozloze 200 m2. Společnost si zde pro návštěvníky připravila nejen prezentaci autopříslušenství, autodílů, nářadí, skútrů a elektrokol, ale také bohatý doprovodný program. Pro zájemce byla připravena mj. nabídka elektrokol a možnost dobíjení mobilních telefonů v elektrozóně nebo soutěž se službou Moje garáž o profi RC Monster Truck model 1:10.