Kampaň „Můj život od české pojišťovny“

16 . Září 2014

Od 15. září spouští Česká pojišťovna ostrou část kampaně na nový produkt životního pojištění Můj život. Společnost Dorland připravila kreativní koncept této kampaně.

V agentuře Dorland jsme připravili kreativní koncept ke kampani na nový produkt životního pojištění,,Můj život" od České pojišťovny.

Tato kampaň startuje již od poloviny září, kdy budete moci v TV vidět první reklamní spoty. Součástí komunikace jsou i další média (outdoor, print, online, kinoreklama a další nástroje komunikace).

Největším benefitem nového životního pojištění je jeho variabilita, ve spolupráci s pojišťovacím agentem si můžete nastavit parametry svého pojištění přesně tak, jak potřebujete a v budoucnosti si ho podle svých potřeb můžete zas jakkoli přeskládat.

Z tohoto jsme také vycházeli při tvoření kreativního konceptu kampaně. Klíčový claim jsme rovněž založili na motivu „skládání“:                                                                                                      

„Můj život je fajn, poskládám si ho sám“.

Spot zachycuje rozhovor páru, který s agentem České pojišťovny skládá své životní pojištění z dřevěných kostiček a projde při tom různé životní situace, jež by je mohly v životě potkat nebo už je potkaly.

Role klientů České pojišťovny ztvárnili Michal Novotný a Ivana Jirešová, pojišťovacího agenta pak Petr Reif. Režie: Jan Chramosta.