Agentura DORLAND tančila s Prahou

18 . Červenec 2016

Reklamní agentura DORLAND pomáhala roztančit projekt Tanec Praha facebookovou kampaní. Krátká, rychlá kampaň s jasným cílem byla během posledních deseti dnů zaměřena na podporu prodeje vstupenek jednotlivých představení.

Komunikační nosič byl zobrazen více jak 70 tisíc krát a bylo dosaženo úspěšnosti reakcí 3,99 %, následně pak i návštěv na www.tanecpraha.cz. Kampaň se skládala z naprogramování „landing page“ s tematikou rorschachových testů, na které odkazovala facebooková kampaň, přípravě ergonomie procesů a integrace současně používaného korporátního image Tance Praha do použitých nosičů.

„Požádali jsme reklamní agenturu DORLAND o aktuální výpomoc s propagací představení, kde bylo nutno posílit jejich ekonomiku. Ocenili jsme, jak rychle a za přijatelnou cenu se nám věnovali a uskutečnili tuto kampaň,“ popisuje spolupráci s reklamní agenturou DORLAND ředitelka festivalu Yvona Kreuzmannová. „Jsme rádi, že jsme dostali příležitost a mohli se podílet na této kulturně prospěšné akci,“ děkuje Tanci Praha Markéta Vesecká, provozní ředitelka reklamní agentury DORLAND.